Barn/tonåring/vuxen/tanttest

Detta roliga test har jag stulit från Pumans dotter

Barn:

( X) jag älskar tv-spel
( ) min favoritglass är dajm
(X ) jag föredrar hårda paket
( ) jag bor hemma hos mina föräldrar
(X ) jag tycker om tecknade filmer
( X) min favoritsylt är jordgubb
( ) jag tycker att pussar är äckligt
( ) jag tycker att Tobbe Trollkarl är rolig
( ) jag vet inte vad "sitt still" betyder
(X ) jag har ett gosedjur i sängen

Summa: 5 / 10

Tonåring:
( X) jag svär ofta
( X) jag festar minst en gång i månaden
( ) jag tycker det är coolt att bli full
( ) Jag har finnar
(X ) jag ogillar barn
( ) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
( ) jag har en kondomsamling
( ) jag kan inte vistas ute utan smink
( X) jag ogillar ansvar
( ) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen

Summa: 4 / 10

Vuxen:
( X) jag vill ha/har barn när jag blir stor!
( ) jag tittar alltid på aktuellt
( X) jag önskar mig saker till hemmet
( ) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
(x) jag tycker om äggula
( ) jag är gift
( ) det bästa med julafton är att släkten samlas
( ) jag tittar alltid på melodifestivalen
( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på P4
(X ) jag storhandlar

Summa: 4 / 10

Tant:
(X ) jag tycker om att lösa korsord
( ) jag har gråa hår
( ) jag har mycket rynkor
( ) jag lagar mat varje dag
( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
(x) jag förstår mig inte på dagens ungdomar
( ) jag har barnbarn
( ) jag blir gladast av mjuka paket
( X) jag tycker om kokta grönsaker

Summa: 3 / 10

Barn = 5
Tonåring = 4
Vuxen = 4
Tant = 3

Jag verkar inte riktigt vara tant iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Men lilla glumsan! De glömde fråga om du har Medmerakort? Puss på dej

2007-12-06 @ 21:20:57
Postat av: Pumans dotter

Vilken tjuv! Det märks att du inte har vuxit upp än. ;)

Din rubrik under bloggnamnet är oslagbar!

2007-12-06 @ 23:00:27
URL: http://pumansdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0