Present från prinsen

Prinsen har jobbat i helgen, så han har varit ledig hela dan i solen idag, och ska vara det imorgon också.

Så, medan jag var på jobbet passade han på att åka till Tjörn och hälsa på sin syster och systerson. Och när han ändå var där så stannade han till i Stenungsund och köpte en hund till mig! Inte en riktig, en i silver. Som passar på mitt armband jag fick i 25-årspresent

image76

Från vänster till höger:
-Flodhäst, från prinsen för att jag är söt men aggressiv
-Blue Moon, på min 25-årsdag
-Hund, från prinsen för han säger att jag är den gulligaste
-Födelsedagstårta, på min 25-årsdag
-Krysofras, min månadssten (jag VET)
-Pussfisk, på min 25-årsdag
-Slingerring, delar av en försenad treårs-(tror jag)present. Det var ett par örhängen som inte passade som blev ett tillgodokvitto som blev en grej till armbandet

Jag är så glad för mitt armband, det enda jag är lite ledsen för är att jag inte har 100% koll på vilka berlocker jag fick av vem när jag fyllde år. Mamma, mammas man, pappa, elaka styvmor, mormor... alla i en salig röra... Nån av er som vet?

Jag hoppas inte tomten glömt att jag fick ett sånt fint armband.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint ^^

2007-12-04 @ 22:30:19
URL: http://gummman.blogg.se
Postat av: Monica Hansen

Så fint! Berlocker är ju roliga minnen att samla:)

2007-12-05 @ 09:47:09
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0