Shoppat

Igår när jag hämtade prinsen på jobbet ville han åka till Allum en sväng, och det kunde jag väl tänka mig att gå med på.
Väl på Allum visade det sig att han bara skulle kolla om dom hade blixt till våra telefoner på Teknikmagasinet, och sen var han så rar att han följde med både till Lindex och Zizzi! På Lindex hittade jag kostymbyxor som är matchiga med min väst, så jag kan bli sååå het precis när jag vill :) Och Zizzi hade 50% rea på massa favvisgrejer, så jag kunde inte hejda mig. Jag hittade ett par baggyjeans till, dock inte gröna den här gången, en fisktröja till fast i grönt och lila, och en täckjacka, modell kort som var mycket snyggare på än på galgen. Jeans 350 eller nåt, t-shirt 149 och jacka 250. Hallå! Kan det bli bättre?? Inte på Zizzi iallafall.

image89

I kanten syns munktröjan jag köpte när jag fick lön förra gången :)

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

50% är ju inte dåligt... får nog ta en tur till allum och zizzi i helgen då! =) kram på dig...

2007-12-28 @ 12:25:18
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0