Dagens skämt

Sms från min käre granne och kompis Sweman:

En ung brunett kommer till doktorn och berättar att hon har beröringssmärta i hela kroppen. Var hon än tar på sig så gör det jätteont!
- Omöjligt säger doktorn. "visa mig". Hon petar sig på armbågen och skriker av smärta. Hon tar sig på knät och skriker, hon tar sig på foten och skriker. Var hon än petar så gör det jätteont och hon skriker varje gång. Doktorn säger:
- Du är inte brunett egentligen va?
- Nä, jag är egentligen blond.
-Tänkte väl det, du har brutit fingret




Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Hahahahahaha.... den var bra och så perfekt för mig idag och jag som alltid trott att jag är brunett:)

2007-12-01 @ 10:31:30
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0