Idag är det en svart dag

Jag ska måla ett jättestort svart kryss i almanackan. Glad i hågen åker jag till Bauhaus för att köpa lite mer gossegarn, jag blev ju sååå sugen när jag stickade mammas vantar. Dom ska jag förrexten skicka imorgon.
Allt garn 5,95 var det första jag såg, och då höll jag på att kissa ner mig av glädje. Dock var det utplockat som bara den. Då blev jag misstänksam, fast jag är ju inte den som låter bli att fynda när det är jättebilligt, så det blev lite varvräknare, stickor stoppnålar och sånt krafs också. Men sen kom det stora mörka. Bauhaus ska sluta sälja garn. De ska börja sälja mattor istället. VADÅ ISTÄLLET????? Jag vill väl inte ha äckliga mattor av dålig kvalitet? Jag vill ha tillbaka mitt GARN!!!!! Jättebilligt och helt okej för en hobbystickare som jag. Svart dag.

Men sen blev det roligt igen, jag tog mitt 50kr presentkort på Lindex och fick tre nya trosor för 69 buckalerosar. Jag kan ha XL på Lindex trosor. Det är också skitball.

Igår var vi och passade kidsen, och prinsen är det raraste som finns mot dom. Bilder på skiftsovandet på hans arm kommer imorgon. Pappa och elaka styvmor hade roligt på sin fest, klockan var nästan tre när dom kom hem och såg ut som små rudolfar bägge två :) Fast roligast hade som vanligt jag som har de härligaste syrrorna på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0