Kontorsmys

Idag har jag grejat på mitt kontor, stuvat undan massa kartonger och satt in fina grejer :)

Före                                                                                 Efter

image56    image62              


Mitt nya trådlösa tangentbord kom igår, och så var jag på IKEA och shoppade lite grönsaker, papperskorg, väggdekoration (som inte syns i bild), tidskriftssamlare och dokumenthållare.  Jag har varit lite på stöldturné också, så nu har jag en skrivbordshurts att lägga mina pushpins och post-it lappar i. Mycket coolt :)
Jag funderar på att lägga mitt kollegieblock där också. Hahaha.

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0