Mördarförkyld!

Igår kändes det som jag var torr i näsan, sådär halvvägs upp i hjärnan. Och så fick jag konstig kramp i smalbenet och vaden så jag fick gå och lägga mig i badet. I morse kom förklaringen. Jag är inte alls pigg och kry, jag är jättesnorig och jättenysig. Jag hatar det!

Så ska jag göra smörgåstårtor, hur coolt är det? Det blir plasthandskar på, för dom måste göras.

Har stulit en bild till från granninnan, här på kissekatten och George Bush, som tog sig tid att titta förbi.

image51

Observera kissekattens nithalsband, och Bush's bältesspänne. Jag tror katten också är från Texas.

Kommentarer
Postat av: Monica

Ingen heldress i angoraull till kissen? *skrattar*

2007-11-01 @ 09:58:15
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0