Rätt sugen...

Nu har jag blivit lite soffsjuk, och jag är RÄTT sugen på den här och den här...  Fast inte i vitt utan kanske illorange eller grönt. Inte blått eller brunt eller rött tror jag iallafall. Jag vill ha en enorm soffa, eller iallafall många sittplatser. Och så vill jag ha en ny större bokhylla. jag är inte alls så sugen på vårt linneskåp längre. Jag vill ha en 5x5 fack Expedit från IKEA i svartbrun. En sånhär. Nu har jag en 4x4 i björk. Den är för liten, jag får inte plats med alla mina prylar och böcker. Och så skulle en svartbrun passa såååå bra till våra röda väggar. Fast då är jag ju tvungen att köpa en ny tv-bänk också... och varför inte passa på då att köpa en platt-tv? Det är jag också sugen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0