Stickeångest

Nu har jag inte alls nån lust att sticka flera sockar. Jag vill bara sticka gossiga vantar. Attans vad trött jag blir på mig själv.

Så är det ju fars dag på söndag! Jag ska passa kidsen imorgon kväll, så det blir väl att åka ut imorgon istället, och det betyder att jag måste bara mjuk pepparkaka till pappsen. Mums! Blir den lättare lite döbakt om man bakar i avlång form istället för rund med hål i mitten? För det är ju det döbakta som är gottast.

Nu ska jag skolka från jobbet och smita åt mig lite kaffe. Gott gott :)

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

=) *flörtar lite* hmm...
har letat i ALLA affärer efter ROSA tumvantar... men det finns inte!! =( *snyft*
kan du tänka dig att ställa upp? PLZZZ! hur mycke skulle de kosta?? ha en skön söndag!
kraaam

2007-11-11 @ 10:30:19
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0