Titta så vackert!

Denna vackra syn mötte mig i morse när jag tittade ut genom fönstret. Det syns inte, men flingorna singlade ner sådär jättevintrigt så jag fick riktig julkänsla.

image58

Det står rosor utanför vår svale, och den hade också fått snö på sig. Det blåste lite, så bilden blev inte så bra...

image59

Och nu när jag kom till jobbet, vem fann jag väl då? Han måste smugit ut under natten. Hur som helst så har Herr Bäver flyttat in på mitt kontor.

image60

Under morgonen har jag haft lite verkstad på mitt kontor. Herr Bäver fick en mysig plats i fönstret så han kan spana ut på gatan genom persiennen, på äkta ganstervis. Jag var uppe och stal två pushpins till anslagstavlan, så nu har jag ett papper nålat på min anslagstavla! Och till slut så skruvade jag upp en krok, så jag kan ha min jacka och röksjal här nere, så jag slipper springa upp och hämta varje gång jag ska göra nåt.
Mysfaktorn är fortfarande inte här. vad ska jag göra????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0