Gårdagen

Dagen började med en tur ut till kidsen, så lilla lillasyster kunde få sina lagade strumpor och elaka styvmor kunde få sina pulsvärmare. Alla nöjda och glada.
Pappa lagade världens middag till sin fru och alla sina barn. Biff med hasselbackspotatis och svampsås. Så gott så man smäller av!
När jag kom hem hade prinsen varit och dragit upp båten med sin pappa och sin bror. Han hade köpt present till mig också! Jag har letat som en gnu, men bara hittat svindyra, och så kommer prinsen!

image41

Ser ni hur liten och gullig den är, helt perfekt att ha i stick-väskan!

Och så för att jag har brutit min tå, så kan jag inte ha mina snygga skor med klackar på, och då kan jag ju lika gärna köra, så det gjorde jag igår. Vi åkte till Kvillebiljarden, och jag var så kass så jag skämdes. Tur för mig att dom andra drack öl och var förlåtande. Jag förlorade åt oss två gånger :(

När alla var färdigspelade ville en till Rockbaren, och resten äta och sova, men när alla väl var hemma var jag inte sovsugen alls, jag skulle ju hämta prinsens bror på Garage1 sen. Så jag åkte dit med en gång istället och hade roligt där. Drack nog fem muggar kaffe och rökte ett halvt paket cigaretter. Så den som hade whiskeyrösten imorse var jag :) Det är helt fascinerande vilket klientel en mc-klubb har. Allt från småtjejer i lackkorsett till halvgamla ras i 80-talsfrisyr och för små jeans. Och så de olika coola mc-gängsmedlemmarna. Det syns utan väst vilken rang de har, de är som hundar... Roligt hade jag iallafall, och jag var faktiskt hemma redan vid tre. Mc-fest brukar innebära tidigast klockan sex.

Nu när jag loggade in skickade broren länk tilll mig på Donna Summer. Spana in killen i silvrig kroppsstrumpa med de heta movesen!


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

varför kallar du henne "elaka styvmor"?? låter så hemskt, ha ha... eller e hon verkligen elak?? hmm...

2007-10-14 @ 15:39:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Karin

Min lycka är gjord! Han är en riktigt sexy beast. Måste visa min man...liksom inspirera honom. Få honom att inse vad det är som gör intryck här i livet.
Tack! /Karin

2007-10-15 @ 23:32:42
URL: http://karinsglitter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0