Helgens bravader!

I lördags var det Halloweenparty kombinerat med födelsedagskalas för granninan. Jag var vampyr med tänder, smink, cape och hela köret. Bild kommer. Så igår var jag lite trött, men jag kunde ändå masa mig iväg till Willy's och storhandla. Jag k ände mig sååå duktig. Så var jag på Bauhaus också, för jag håller på att sticka en julkalender till mig och prinsen som består av 24st miniraggsockar. Dom är så söta så m an dör, men jag måste snitta på strax under en om dagen för att hinna färdigt. Nu har jag nästan gjort tre. Jag och granninnan åkte till Saigon cash också, typ orienthuset men med mest östasiatiska matvaror, så jag köpte lite miso, nudlar och oystersauce. Mumsisch!


Kommentarer
Postat av: Annela

Hej!
Läste hos Strumpstickan att du inte hittat till oss på 2 Knit. Gå in på hemsidan så finns det en vägbeskrivning.
www.2knit.se

Kom snart!!

2007-10-29 @ 23:22:44
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: Da Möm

När kommer bilderna? Vi hade lite hall-å-vin-party igår vi... Inga bilder :-(

2007-10-30 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0