Huvudvärk

Idag har jag ont i huvet. Jag bråkade lite med prinsen igår, så jag sov inte så mycket inatt, och sen tog vi finalrundan i förmiddags. Men nu har vi löst det så det är glömt. Hoppas jag.

Vi har varit på Freeport och köpt föllsedagspresent till granninnan. Hoppas hon kommer bli glad.
Vi ska dit på Halloween/födelsedagskalas nästa helg. Vad ska man klä ut sig till som inte kostar för mycket? Jag  slängde min spökdräkt när vi flyttade hit :( I värsta fall får jag väl klä ut mig till näcken ;)
Ett trix är att köpa huggtänder och bli vampyr. Undra om jag har vitt puder... Det kan bli coolt. det blir det nog. Kan man dricka grogg med löständer?

Nu har jag tinat köttfärs. Jag och prinsen ska till granninan och familj och äta tacosar. mumsisch!

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

du får väl använda sugrör när du har i löständerna! hehe... =)

2007-10-21 @ 13:33:23
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0