Jag är bra- boken

Idag är stora dagen för "Jag är bra" boken. Igår var jag på Gallerix och köpte en bok till mig själv. Här hemma på väggen har jag en Simpson-version av skriet, och tänk vad nöjd jag blev när jag hittade en skrivbok med samma omslag. På nåt sätt kändes det väldigt passande :)


image30  image31

Första raggsockan till lilla lillasyster är klar, alltså det finns inga gränser för hur gulligt så små saker blir... Ska ta bilder sen på båda syrrornas sockor när de är klara.

Jag har vart hos frisören också! Så nu är håret kortkort igen. SÅ skönt, och vilken raggarfrisyr man kunde få till!
Det verkar som om bilderna finns utlagda nu, så nu ska jag bara tanka hem, så ska ni få se hur fin glitterversionen av mig är.

Fick erbjudande av grannen att följa med på glam/gay/drag-kväll på park lane senare i månaden. Låter ju hur kul som helst. Vi planerar att lämna våra män hemma med guitarhero och gå ut på stan själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0