Kuratorn

Dagen började fantastiskt bra, klockan ringde, jag gick upp, öppnade kylskåpet och hittade till min glädje både guacamole, kyckling och majs från igår. Jag fick världens frukostmackor!
Efter att ha avnjutit dessa var jag sen, såklart. När jag kom ut till Morran (bilen) var det pansaris över hela henne. Jag var sådär förtjust. Och med min vanliga tur var det såklart knöfullt på parkeringen på Sahlgrenska. Så efter en alldeles för lång stunds parkeringsförsök kom jag (försenad) in till kuratormottagningen, och till min stora lycka var jag inte sist :)

Så idag har jag och kuratorn pratat om vikten av att göra bra saker för sig själv, och att vissa saker behöver man för sin egen skull fixa ensam, så att man inte går och tror om sig själv att man är kass och inte klarar nånting. Detta skall omedelbart appliceras på något!
Det är helt otroligt hur lätt det är att tycka om människor som smickrar ens ego. På rätt sätt såklart. Ingen gillar en smilfink. Men dom som lyckas lura mig att dom faktiskt är intresserade älskar jag :)

Så åkte jag till apoteket för min partner-in-knit och sen har jag bara fikat och myst med damerna. Mina benvärmare är klara, men jag får vänta tills lilla tån är lite mindre, så den får plats i skon som benvärmarna är tänkta till. Skrev jag förresten att jag höll på att mörda tån när jag provade ett par toksnygga skor? Tips, prova inte snygga skor med bruten tå. Det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0