Pulsvärmare igen!

image42

Nu är nästa par färdiga! Fick tips av mönsterförfattaren att göra omslagen åt andra hållet, så skulle det säkert bli större hål. Hmmm... Vi får se hur begåvad jag är på detta. Jag gillar prinsess-känslan på dom. Nån som vet nån som vill ha dom? Det måste vara nån som inte har pinne-handleder, för det har inte jag :)

var med Helge (prinsens fårrd) på bilprovningen i morse, och jag träffade en kvinnlig besiktningsman som var TREVLIG! Det var ingen mini-führer på 140 cm med mottot "kvinnor kan". Jättetrevlig, så jag glassade runt med min termomugg med kaffe och pratade skit med henne. Och Helge blev godkänd, inte ens underkänd utan ombesiktning, utan godkänd. Jag är så stolt över honom. Prinsen lovade honom en discoboll som belöning. Fast jag tror hellre Helge vill ha en rutig filt eller nån käck kudde i beige eller så. Behöver nämnas att Helge-boy är en beige Ford Fiesta modell -84, ni vet dom med den gamla, kantiga karossen. Han är superrar, men beige. Lite som sin pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0