Shoppingtur

I förmiddags lämnade jag prinsen hos sin kompis, så jag kunde ha Helge (prinsens fårrd) eftersom jag lånat ut Morran till granninnan. Prinsens kompis kör en Polo, och alla som känner mig vet vad jag anser om såna människor. Jag tog vara på min frihet och toj Helge på date till Kållered. Det var längesen jag strosade runt där alldeles själv utan att ha det minsta bråttom. Jag började min tur på Rusta, där jag hittade lite penslar och ett stativ till prinsen. Han kommer bli så glad!!
Sen gick jag till Wettergrens en sväng, för broren köpte en Filofax för ett tag sen, och jag har också märkt att jag skulle behöva lite rutor till mitt smått kaotiska lapp-system som består av kvitton med klotter på huller om buller i handväskan ihop med diverse tomma cigarettpaket, pennor, hårspännen osv... Det blev en marinblå, riktigt gullig faktiskt. Men, jag tänker inte betala 70 coronas för en penna som passar till, så jag gick till BR leksaker istället. Dom måste väl ha en mini-penna? Det hade dom inte, men någon ondsint människa hade förgripit sig på Ariel

image40

Eller så har Ariel nåt sorts överväldigande behov att visa behagen för intet ont anande barn ;)
Efter detta trauma behövde jag nåt starkt, så jag gick och köpte mig en kaffe latte irish cream. Oj vad gott, och oj vad längesen. Men oj vad dåligt jag tål mjölk efter operationen. ajajaj. Men det var det lätt värt

Jag blev omnämnd i Strumpstickans blogg idag, så jag fick massa kommentarer. Och på en blogg hittade jag en länk till ett mönster på en annan blogg, så nu ska jag sticka fin-pulsvärmare!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Haha! Jag tror att många barn har undersökt Barbie-dockor. Jag har tre systrar. När jag var ett barn fanns det många dockor i huset där jag bodde.

2007-10-12 @ 14:08:48
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: Monica

Det kanske är nån hemlig kampanj ihop med bröstcancergalan att klä av alla dockor och visa brösten *skrattar*

Kul att du fick många besök, glömde ju fråga om det var ok att länka?

2007-10-13 @ 09:04:24
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0