Tjuvar

Vad är det människor stjäl från en när man bara tolererar det de säger för att man inte orkar tjafsa? När det övergår till riktiga oförskämdheter? Vad är det som blir stulet då? Är det värdighet? Eller vad?

Hur som helst så har gårdagens besök här hemma fått mig att inse att det är av yttersta vikt att lära sig säga nej och be folk dra åt det där varma stället som inte är ett semesterparadis. Det ska jag försöka träna på idag. Måste klura ut vem jag ska säga nej till bara. För det mesta vill jag ju säga ja.

Vilket babbel.

Prinsen håller på att laga frukost, det verkar som om jag får löskokt ägg i mina nya koola (hihi) ko-äggkoppar. Min prins är fantastisk!

Igår när lilla primadonnan var hos oss hade vi jättemysigt! Vi bunkrade lite mat på BK (jag vet!) och sen åkte vi upp till Ramberget. Jag fick inte gosa med min egen boyfriend i solen, utan det hade lilla fröken ensamrätt på. Vi skrattade gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0