Utsikt

image35

Vem skulle banga att vakna till den här utsikten varje dag? Vi har vart och hälsat på prinsens syster på Tjörn, och detta är vad man ser om man tittar ut genom (panorama)fönstren i vardagsrummet eller sovrummet. Jag är inte det minsta avundsjuk! Vi åt kycklingsoppa och drack lite kaffe och åt lite bulle. Hur mysigt som helst.
Syrran hade köpt en sketchpad till sin dator, det var ju hur coolt (och antagligen dyrt) som helst. Prinsen var helt fascinerad och satt på Sketchfu säkert en timme.

När vi ändå var i krokarna runt Tjörn så stannade vi till i Stenungsund och kollade läget också. Där fick jag en liten flodhäst till mitt armband. För att jag är så söt fast ändå så aggressiv :) Jag är stoltaste tjejen i stan som har en sån prins!

På hemvägen hämtade vi lillprimadonnan på dagis, och sen har hon hjälpt till att göra fajitas. Vi fick både salsa, hemgjord guacamole och vitlökssås till. Gott som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0