Fint besök

Jag fick besök av Rannebergens största primadonna igår! Hon glassade in här efter dagis och förärade min fåtölj med att sitta och läsa Biltemakatalogen.
image14
Sen gick vi ner till affären och hälsade på hennes mamma och köpte lite godis. Hon är så mysig.

På kvällen sen igår kollade jag och Alex på lite av idol-audition, och sen på Top Model stockholm. Men alltså idol. Jag förundras över dessa människors totala frånvaro av självbevarelsedrift och insikt. Hur kan man med flaggan i topp och musiköra som en döv marskatt gå in där och sen inte alls förstå varför man gick vidare? Jag hoppas de värsta får betalt för att gå in och göra bort sig så.

Top Model förstår jag inte heller. Det babblas så om hur mycket det krävs av tjejerna, och ändå castar de det ena puckot efter det andra. Fast det är kanske det som krävs för att kritiken ska rinna av. Några av tjejerna var trots idiotövervikten både toksöta och ganska roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0