Fynd på loppisen!

image1

Vi var på loppisen i Mölndal idag och kollade läget, och jag hittade den allra raraste lilla tok-orangea lampan.
Efter loppisen tog vi en kaffe på café Skåne, där vi fick bevittna en hysterisk incident som innehöll:
  • blondin med headset
  • scootermoped
  • fullgas
  • trafikerad väg
  • vägräcke
  • svordomar
jag höll på att kissa ner mig. ingen kom dock till skada :)

Jag tänkte vara lite duktig idag och dokumentera vad jag har virkat för nåt. Även om jag gett bort ganska mycket så finns det faktiskt en del kvar. Det enda jag kunde fotografera med min kassa kamera när det inte var dagsljus var den här:
image2
Detta är alster nummer två tror jag. Virkat i nåt orange lite luddigt garn med lite blått, svart och rosa i. Den är jättestor! När jag står upp räcker tofsen bak nästan till knäna. Hur som helst så är jag mycket stolt över mig själv :)

Det råder ökentorka bland virkidéerna, jag hade tänkt börja på en handväska, men jag måste klura ut hur jag vill ha det, och hur jag ska lösa det med axelband. Under tiden virkar jag nån sorts misslyckad avart till djur inspirerat av ett mönster till en bläckfisk. Den blir nog

Kommentarer
Postat av: Möm

Va' kul med en blogg! Nu är jag ju nästan med dig och vet vad som händer i ditt liv. You go girl!!!

2007-09-09 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0