Jag måste bara

Dagens härligaste citat! 
"Du är så ful att din födelseattest är en ursäkt från kondomtillverkarna"
Jag hittade det på bloggen Phat men inte dum 13/9. Helskön tjej med många roliga åsikter. Hoppas verkligen allt går bra för henne nu! Jag kommer ihåg hur nervig jag var.

Jag har tänkt lägga upp min operationsberättelse och så nånstans, men precis här är det kanske inte så passande :/
Jag får klura ut något. Här är iallafall en illustration på hur det ser ut i lilla magen

image19

och så kan det ju behövas en liten ordlista :)

  1. Matstrupen
  2. Toppen av magsäcken
  3. Tunntarmen uppdragen till nya magsäcken
  4. Stora magsäcken, kommer ingen mat till den
  5. Bit av tunntarm som skickar magsaft och sånt till resten av tunntarmen
Jag kanske inte ska bli skolfröken :)

Kommentarer
Postat av: Hanna^^

När ska du operera dig?? Hmm... Vilken är det du ska göra? Vill oxå! =(

2007-09-16 @ 21:57:58
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0