Mössan klar

Jag har fortfarande sjukt ont i halsen, men nu har det bytt skepnad till nån sorts torrhet. Känns som halsen ska spricka på insidan. Uäh!
Min mössa blev en keps, trodde inte man kunde virka en keps-skärm, och det kunde man knappt heller :)
image12

Om jag hade gjort en pussmun och haft lite urringat så hade det sett ut som en profilbild på Lunarstorm :)

Jag har varit och pratat med den bästa sköterskan på hela Sahlgrenska idag. Hon fixar f*nimej allt. Gravid är jag inte, det tog vi reda på idag. Shit jag har varit så nervös. Jag vågade inte säga nåt till prinsen, men jag kanske erkänner sen. Så det är inte därför jag står still i vikt. Och jag går ju inte upp. Men bästa sköterskan på hela Sahlgrenska har fixat kontakt med dietisten och med läkaren, som i sin tur fixar med kuratorn. Jag är inte van vid att nån som inte är tvungen gör så här mycket för mig.

Efter pärsen på Sahlgrenska förmiddagsfikade jag med damerna. Jag skrattade jätteelakt åt dom när dom trasslade med sina strumpstickor, ända tills jag försökte själv. Jag blev så irriterad så jag lämnade hela projektet däruppe. Jag får fortsätta imorgon när jag har laddat lite!
Istället blir det en mössa till prinsen. Han har en viss benägenhet att frysa. Jämt.

image13

Den blir mörkblå med en grön rand här och där. Har insett lyxen men dubbelt garn och virknål i stl 7. Hahahahaha vad mycket roligare allt blev, och vad mycket fortare det går. Under mössan skymtar också min mormorsrutefilt, så jag använder den allt ibland!

Undra hur länge jag kommer vara besatt av att virka. Antagligen tills jag hittar ett jobb. Imorgon är det jobbilagan på GP, hoppas jag hittar nåt ball. Och snart har det gått två veckor sen jag var på storintervjun på Lindex. Min tanke är att ju längre tid det tar innan dom hör av sig, desto längre har jag kommit i urvalsprocessen. Eller? För om dom kryssat mig med en gång, så hade jag väl fått reda på det.

Kommentarer
Postat av: Hanna^^

Hellu suuu! Va du e duktig och virkar och stickar... =) Idag ska ja till k-kliniken, så ja tänkte på dig!! Ha ha... Vi kanske ses där som vanligt?? =) Pöss!

2007-09-13 @ 08:59:46
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0