Strumpsticket fortsätter...

Passade kidsen torsdag fredag. Oj vad jag gillar mina syskon. Igår var jag hos pappa hela dan och fick både stansat, limmat, stansat igen och tryckt! Så nu ska jag göra färdigt på måndag hoppas jag.


image15

Broren har köpt gen gitalele (alltså en korsning mellan gitarr och ukulele) och här kör lilla lillasyster ett coolt riff!

image16
Och stora lillasyster visar att hon kan le, trots den deprimerande tapeten i hallen!

Jag har ju också börjat sticka strumpor nu, och min framsteg är imponerande om jag får säga det själv! Här är förändringen från torsdag kväll till fredag kväll.
image17image18

Det syns lite dåligt, men överst är skaftet och nederst är skaftet nervikt, och hälen och en bit på foten är stickat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0