Titta!

På kuratorns inrådan står bland annat följande på min badrumsspegel:

image22

Det känns redan lite bättre. Har även som i ett led i projektet peppa dig själv beställt självhjälpsboken (fy f*n vad konstig jag håller på att bli, jag tror inte på sånt!!!) Självkänsla nu! av den galna fd heroinisten Mia Törnblom.
Fast jag kan hålla med om att hon är extraordinärt hysteriskt rolig emellanåt. Det är så man skäms ;)

Annars har jag kommit en bra bit på mina röda raggers, dom kaouflageiga fick jag ge bort till prinsen ju, eftersom dom var för stora. Efter dom röda har jag inte bestämt om det blir till kidsen eller mormor först... Jag har en känsla av att mormor blir gladare, men orkar å andra sidan vänta längre :)
Tänkte jag skulle lägga in mitt raggersrecept här om nån är intresserad sen när jag orkat skriva ner det.

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Visste du inte att du är fantastisk? Älsklingsunge!

2007-09-19 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0