Gårdagens klipp

Igår fick jag som sagt ett sms från ZIZZI, så då var jag ju bara tvungen att åka till Allum. Men jag hittade ingenting där som jag var sugen på. Baddräkterna var som alla andra baddräkter, anpassade för människor som är 1,40 långa och inte har några kvinnliga delar alls. Orättvist. Jag vill ju också ha en baddräkt. Dom hade inte heller några coola byxor.

Det händer inte ofta, men ibland, ibland, saknar jag mina 55 extrakilon. Egentligen saknar jag inte vikten, utan jag saknar att inte ha ett par kvadratmeter extra skinn överallt. Magen hänger och gör alla kläder fula, på överarmarna har jag skinn som skulle göra vilken gammelfarmor som helsts gäddhäng grönt av avund, benen ser också konstiga ut. Då var det faktiskt trevligare när jag fyllde ut mitt skinn. Nu kommer mamma och pappa kommentera här och säga att det är väl bättre att må mycket bättre, och dom har helt rätt. Jag saknar bara att inte se ut som en gammelfarmor.

Och så gjorde jag ett klipp! Jag gick i min besvikelse in på Lindex, och hittade ett par svarta jeans som passar till min vårkappa (premiärad!), för det har jag faktiskt inga. Tänkte att 399 pengar får man väl kanske lägga. Gick till kassan,  och där gick de in på 199 när hon blippade dom, och sen informerade (den fantastiska) expediten att det faktiskt är halva reapriset, så ett par jeans för 99,50 istället för 399 tyckte jag var helt ok :)

Kommentarer
Postat av: Annela

Wow vilket jeansklipp! Grattis!!

2008-04-21 @ 00:33:36
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0