Julstämning?

När jag gick upp i morse såg det ut så här hemma

image153

och när jag 20 minuter senare kom till jobbet såg det ut såhär

image154

vad är det som händer?

Vi var uppe hos granninnan igår och kollade på Nip/Tuck, det är den sjukaste serien, som Desperate Housewives fast för killar också. Älska!
Sen kollade vi på Solstorm, och jag insåg ganska snabbt att jag faktiskt hade läst boken. Helt otroligt hur mycket bok man missar med en film... hela bihandlingen var bara bortklippt. Hur skumt som helst. Men den var nog rätt bra ändå. Jag fick stickat tre hela rutor på min tröja iallafall!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Otroligt men ni har några grader kallare uppe i vilda bergen:)

2008-04-07 @ 18:03:51
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Toffs

Uppiggande väder...:-) Vet hur det känns...:-)

2008-04-09 @ 10:23:45
URL: http://gilgamesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0