Sjuukt mycket trafik!

Det känns som om det är väldigt många bilinlägg för tillfället!
Jag tror dom har börjat bygga om nån bro till Hisingen, för det är helt sjukt mycket trafik ner i Tingstadmotet. Klurig som jag är tänkte jag att vi tar vägen över Gamlestan hem, men det var fler än jag som var kluriga idag. I väntan på rödljusen på Norra Gubberogatan passade jag på att ta en bild på vad jag tror är en av (iallafall östra) Gäteborgs bästa och billigaste frukt- och grönsaksaffär!

image168

Den ser inte mycket ut för världen, men den är riktigt bra. Ligger mittemot Finska kyrkan på Norra Gubberogatan. Alltså mitt emellan Redbergsplatsen och Olskroken.

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Den handlar jag i ibland, den är jättebra!

2008-04-15 @ 07:19:41
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Strumpstickan

P.S Det är sommarens omgång med lagningar på Älvsborgsbron...

2008-04-15 @ 07:20:21
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0