Transportsträcka

Det mesta är som en transportsträcka till helgen nu, det mesta bara rullar fram.

Igår var jag hos granninnan efter jobbet, vi satt i solen på gården en lång stund och hade det sååå gott. Hennes dotter var med ute och gungade, åt glass, grävde sandlådan och skulle ha oss att låtsasäta socker (läs sand på en rostig sked). Sen hade granninnan gjort potatisgratäng och kassler. Mums!

Jag har börjat virka på en sjal till mig själv också, i kaunigarnet. Jag har inte kommit så långt, men jag har gått från gult till grönt och nu börjar det bli blått.

Kommentarer
Postat av: Ida

det är väll inget fel på kontering =)
har gjort lite annat oxå idag. försöker för tillfället få tag på eniro =)
kram
var sockret gott =)

2008-04-25 @ 12:31:24
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0