Börjat packa

Igår fick jag för mig att det är dags att börja packa. Jag har ju tillåmed bokat tvättid. Så nu har jag packat (alltså lagt på gästsängen) följande

  • Solfaktor
  • Mera solfaktor
  • En sarong
  • Tre bikinis
  • Stickprojektet
  • En klänning
  • Pass, överblivna euro och försäkringskortet
Vad behöver man mer?
Jo, förresten. Igår kollade jag igenom mönstret till brorens mössa som ska bli semesterprojektet. Ibland är livet fantastiskt. Stickfastheten stämde på millimetern, och antalet maskor passar perfekt till åtta rapporter av monstermönstret. Who could ask for more???

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Björnes magasin? Bra eller dåligt barnprogram? Ha det guld!

2008-08-27 @ 11:18:10
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: malin

sv: ja, absolut.. jag ska mäta varenda centimeter på min kropp. haha. man börjar ju träna sen och bygga upp mer muskler , så d e klart att det syns med på måttet än på vikten :) Sen det där med bebis och grejer, man får väl vänta minst lika länge på en sån OP som den här.. haha så lite jobbigt äöre ju endå. kram malin

2008-08-27 @ 11:33:22
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0