Jag måste vara listigast i världen...

... för jag känner ingen annan som lyckats omge sig med så många fantastiska människor i sitt liv. Eller så är jag inte listigast, bara född med nån sorts överdos av tur.
Igår kväll var vi hemma hos granninnan och myste lite. Förresten kommer lilltrollets rum bli så fint. Grannannen (ööh? granninnans man iaf) började lägga klickgolv igår kväll i hennes rum, och det är ju inte helt utan att man blir gööörsugen på att fixa sovrummet och uterummet hemma. Uterummet ska vi måla om i vilket fall som helst, för Rannebergsorange är det osexigaste man kan tänka sig.
Anyway, jag visade granninnan var vi skulle bo och sådär, och då tyckte hon att det var väl klart hon skulle köra oss till flyget! Väldans onödigt att ta taxi när vi har Avensisexpressen! Hon är det raraste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0