Snart är det lördag!

I helgen ska pappa och elaka styvmor ha myshelg, och då får jag ha kidsen alldeles för mig själv!
Imorgon ska vi träffas i stan och hitta på nåt roligt, jag tänker typ slottsskogen och titta på pelikanerna och sälarna och sånt. Sen ska vi hem och mysa med gurka och dipp.
 På söndag skall vi manas till dygd och eftertanke i kyrkan, vi ska hämta min mormor och sen ska vi lyssna på prästen som ska viga mig och prinsen. Prästen har konfirmerat mamma, vigt henne och hennes bröder och döpt alla barnen i bäverklanen. När vi är goda, fromma och tuktade ska vi möta upp pappa och elaka styvmor och fika lite.
Hoppas vi kan ta med oss prästen också. Han är så rar, och han känner ju pappa sen länge också.
Nu ska vi strax upp till granninnan, jag, prinsen och prinsens inte helt urbaniserade kompis. Det vankas film tror jag.
Mys mys!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du har så rätt! :) IKEA, uppnå heligheten genom att läsa enkla beskrivningar och sätta ihop sina möbler :)

...fast min syster kallar det för djävulens hus, men det är nog mest beroende på att det jämt är fullt av folk där och hon blir stressad =P

2008-08-23 @ 09:07:06
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0