Ao, aj, ao

Baksidan på min stackars överkropp är lite öm idag... Ska simma sen så kanske det blir bättre.

Prinsen hade gjort köttbullar med ugnspotatisbitar och god sås igår. Mums! Sen vittjade jag julkalendern och fyndade lite godis... Synden kändes komplett :)

Idag har jag garderobsfyndat! Köpte ju en ny reatröja på Zizzi häromsistens, och den hade jag änna glömt, värsta roligt att hitta idag :) Så kollade jag lite i mitt lilla smyckeskrin och hittade mitt gamla ringarmband, då blev jag också glad!
Nåt jag inte är lika glad över är att jag bytt telefon igen. Jag orkade inte med min fina lila längre. Den kan vara hur fin som helst, men det funkar inte med en telefon som hänger sig i ett. Jag blir helt galen och min mentala hälsa blir ytterst oberäknelig... Så nu är jag tillbaks på pappas T610!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0