Bara goda nyheter

O-Ren gick igenom! Nu har jag besiktigad och skattad bil! Huuuur skönt som helst :) Prinsen var snäll och körde in henne, och jag hade nog gjort intryck förra gången jag var där, för det var samma kille som ombesiktigade och han kom ihåg mig :) Jag var nog rätt arg sist...

Så har jag fått min semester beviljad, så gissa vem som inte kommer visa sig på jobbet mellan den 20e december och 6e januari? Jag jag jag jag jag!

Och sist men inte minst, jag har packat ihop min julklapp och klistrat på adressen.... Nu ska bara frimärkena på, och sen bär det av mot en ny ägarinna... glömde ta bild på paketet, men det blev himla fint :) Glittriga julgranar och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0