Barnkalas

Idag har jag varit superbusy hela dan. Började med att gå upp vid kvart över sju (bläääää) och gå upp till granninnan, för jag har passat hennes lilltroll idag. När lilltrollet masade sig ur sängen åt vi en makrillmacka ihop, fixade fram lite kläder och ringde prinsen så han kom med bilen. Så åkte vi ner till granninnans jobb och hämtade bilbarnstol. Sen kom dagens höjdpunkt. Jag har hämtat min telefon!!!! Jag fick en helt ny! Hoppas verkligen den kommer klara sig bättre...



På Toys'R'Us hittade vi present till födelsedagsbarnet, och när vi väl kom hem fanns det bara tid för lite expressmakaroner, och sen var det tid för oss att gå på kalas till grannbarnet. Jag hade bara tänkt lämpa av henne där och springa hem igen, men hon var inte det minsta sugen på att bli lämnad bland 15 andra gapiga barn. Så det fick bli kaffe och prat med kalasföräldrarna. Snart ska vi lämna tillbaks lilla tjejen, men jag hade gärna behållit henne ett par dagar till.

Kommentarer
Postat av: mia

Hej har din julklapp dykt upp?

2008-12-13 @ 19:22:45
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Sang

Sicken snygging ;)

2008-12-13 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0