Den största presenten

Om jag lyckats hålla karmakontot på plus kommer en av de bästa sakerna hända imorgon.
Klart är iallafall att jag ska hänga med mormor lite. Vi ska låna mammas uppblåsbara madrass så brorens nattgäst slipper känna sig som en fällkniv när han vaknar på söndag morgon.

Sitter och kollar på Mitt Afrika på åttan medans jag väntar på att prinsen ska komma hem. Än så länge är den bra. Den hör väl till den där sortens filmer man måste ha sett? Hon sa precis: "Jorden är rund för att man inte ska se för långt framåt vägen" Kanske ligger väldigt mycket i det.
Stickar under tiden, nu har jag gjort nästan hälften av näst sista rapporten!
Så längtar jag något helt vansinnigt efter kidsen! Hoppas verkligen jag kan hitta lite tid i helgen eller i början på veckan, annars kommer jag försmäkta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0