Familjedagar

Hela denna helgen har gått i familjetecknet. I fredags var jag hos mormor och gjorde julgodis med mamma. Vi har så roligt, sitter mest och fnittrar och förolämpar varann på olika fyndiga vis. Kola, fudge och wienernougat blev kvällens outcome. Så pratade vi om det som egentligen är jättehemligt, eller jag vågar iaf inte säga nåt till nån (okej, kanske en), så ni får se till helgen hur det blir.

Lördag var det lilltrollet...

Idag har jag varit ute hos kidsen hela dan. Oma och Opa åker hem imorgon, och det är såå långt mellan gångerna att man vill passa på! Kidsen var som vanligt helt fantastiska. Vi var i bygdegården och gick tipspromenad först mitt på dan, jag, prinsen, pappa, elaka styvmor, kidsen och opa. Oma behövde ta igen sig lite :)
På väg hem fick jag två gästpiloter i kohavet:



När vi kom hem igen satte pappa igång med middagen. Damn! Han gör god middag som alltid... Sen var det dags att ganska snabbt organisera sig för att åka till kyrkan och titta på julspelet. Helt fantastiskt vilket arbete! Jag är så imponerad! Alla barn var med och sjöng, flera jättevackra solon, kören sjöng och det var åsnor och kameler och änglar och soldater och och och och.... En jätteproduktion!
Strax ska vi upp till Sang och adventsfika nummer tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0