Hur funkar detta?

Jag beställde igår kväll en baddräkt från Ellos. Massa fina rabatter och grejer. Leveranstid 6-8 dagar tyckte jag var lite länge, men jag hade ingen lust alls att betala 20 kr till för expressfrakt. Loggade in nu för en stund sen och då står den som skickad. Vad är det för lureri??

Idag blev jag nästan lite nervös över mig själv. Imorgon ska jag ta ledigt från gymmet. Det behöver jag, trots både simning och vategympan idag är jag helt död i skuldrorna efter min terrierdate igår :) Hoppas det inte blir värre dag två.

Nu sitter jag och stickar och väntar på att prinsen ska komma hem, han fick jobba över idag. Så är det när man jobbar på skräptelia och alla köer blinkar rött när deras kundtjänst stänger vid tio... Stackars prinsen... Han ska få macka när han kommer.

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Mina axlar mår inte heller någe vidare.. Om det hjälper ;)

2008-12-03 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0