Jag gillar mina killar...

I mitt liv finns flera killar, eller män är dom väl. Idag är jag extra glad för min prins. Blev jätteorolig när jag kom hem från gymmet och bilen var borta. När jag kom in i lägenheten stod tv'n på, men ingen prins. Sen visade det sig att han inte trott jag skulle vara hemma förrän åtta, så han hade satt igång att laga värsta överraskningsmiddan. Så kom jag hem och förstörde allt tyckte han. Men det luktar grymt gott från köket. Jag har blivit deporterad till sovrummet. Men jag fick ju ta med mig datorn och stickningen, så det går ingen direkt nöd på mig :)
Och så är jag extra glad för broren. Idag fick jag följa med broren till gymmet och träna på dom stora skrämsliga maskinerna. Jag hoppas inte jag orkar lyfta armarna imorgon! Då blir jag skitsur! Broren är en bra terrier, han hejar på mig jättemycket! Imorgon ska jag dejta blivande svärfar på Åbybadet tänkte jag, då blir han glad. Fast innan dess ska jag nog åka till Allum, eller kanske tillåmed Angered Centrum och inhandla mig en ny baddräkt. Utan att kolla kontot först.
Min pappa är jag också extra glad för. Min pappa är bäst i världen. Nu ska han gå utbildning på jobbet och bli en supersnubbe! Heja pappa!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Asch så snabbt stickar jag väl inte direkt, men en av förmånerna med att vara arbetslös är att jag utan problem kan sticka ett par timmar i sträck, å då händer det ju lite :) hann inte alls med på det här viset när jag jobbade!

2008-12-02 @ 22:48:17
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0