Julklappsbytet IV

Tack tack tack Pia! Min julklapp kom igår, och gissa en gång om jag och granninnans lilltroll kunde hålla oss?



babymerino i den allra skönaste djuplila. Jag försökte retuschera färgerna litegrann, men det gick bara nästan. Och pärlor till också! Så nu är jag utmanad att lära mig något nytt! Jag använder ju inte pulsvärmare, men den här lila tonen har jag en känsla av passar perfekt till färgen på Laminarian, så det kanske blir ett par pulsvärmare, eller varför inte ännu ett par halvvantar :) såna kan jag inte få nog av ju! Och pärlbesatt blir det nog vansinnigt glamouröst.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du har fått en utmärkelse av mig..

2008-12-16 @ 16:01:02
URL: http://pysseltrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0