Nu har julen börjat

Var hemma hos granninnan igår ju och blev bortskämd med både knäck och chokladkola. Hon hade pyntat hela helgen med stjärnor och gardiner och grejer. Jag älskar julmys och tycker att det är jättefint, men jag är verkligen ingen huslig tjej som går hemma och pysslar... Men när jag kom hem hade prinsen fått en total prinsattack! Nu är det jul hemma hos oss också :)



Blev så himla glad när han vart så gullig. Han hade satt upp ljusstakarna i fönstren, ställt fram mina övergulliga tomtar från "Trolltyg i Tomteskogen" och hängt upp vår julkalender, så idag, bara en dag för sent, har jag lovat mig själv att jag ska ladda den, jag har ju köpt allting till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0