Jag är en tråk

Jag är en riktig åketråk när jag är sjuk, inget sticka blir det och inget annat gör jag heller. Nu förundras jag mest över hur en sjuka kan förändras så fort.

I morse vaknade jag och hade helt vansinnigt ont i halsen. Näsan var helt ren och ingen hosta. Bara helt vaaansinnigt ont i halsen. Jag tog en strepsils och åt mina vitaminer. När jag kom till jobbet drack jag en kopp kaffe och åt frukost. Nu har jag inte det minsta ont i halsen. Istället har jag börjat hosta och näsan rinner igen. På en och en halv timme!

Jag håller fortfarande på och klurar på hur jag vill ha min tröja. Jag vill att den ska vara ganska tjock, men jag vill inte svettas som en gris, och så vill jag sticka den på ganska tjocka stickor så jag inte tröttnar med en gång. Jag är ingen 3mm tjej när det är större än strumpor :) 

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Var riktigt snäll mot dig! Ge dig god glass, god varm dricka och försök att njuta av det. Ät något med mycket vitlök i (skit i vad jobbarkompisarna tycker om det). Åsså kom ihåg att da Möm tänker på dig.

2008-02-19 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0