Moebius

Min moebius ser mest ut som nån sorts knorv, och jag har ändå en 80 cm rundsticka. Jag får sätta gummiband på den när jag inte stickar så inte maskorna rymmer. Hoppas det blir lite lättare när det blir lite häng på den. Jag har med både moebius och halsduken till sysselsättning, jag ska passa kidsen idag. Vilket meck, först ska jag åka från jobbet och hem till pappa för att hämta hans bil med barnstolarna i, och sen ska jag hämta kidsen hos pappas barnvakt, och sen ska vi åka hem och mata lite och sen är det nog kvällen för dom. Hoppas det är nåt nice på tv idag. Annars kan jag alltid sova middag ett par timmar :)

Jag har hittat värsta födelsedagspresent till pappa, han fyller år på fredag. Jag kan tyvärr inte skvallra, för han är här och läser ibland. Men jag lovar att det blir bild efter helgen.

Hela pappas familj ska till Gränna och mysa till helgen, de har hyrt ett litet hus vi ska bo i. Hur mysigt som helst. Jag, prinsen, broren, pappa, elaka styvmor och kidsen. Vi är ganska många nu :) När jag var liten trodde jag aldrig att jag skulle bli en sån tjej som har tre syskon, men det är tur att jag fick vänta så länge på dom två sista, för de kunde inte bli bättre :) Tänk om det blivit två jag inte ens gillade.

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Knorv låter bra:)

2008-02-04 @ 16:05:53
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0