Dagens klipp

Idag åkte jag till Clas Ohlson för att köpa ett par grejer till jobbet.

Igår köpte vår ekonomidam en ny bilstereo på Clas Ohlson för bara 695 pengar. Jag blev jätteavundsjuk.

Idag kom lönen in en dag för tidigt.

Gissa vem som gjorde två flugor på smällen?

Och dessutom var det felskyltat i butiken, och som den medvetna konsument jag är, vet jag att skyltat hyllpris gäller. MOHAHAHAHA! Så jag fick en ny bilstereo för 595 pengar! Grattis mig! Och så köpte jag prinsens födelsedagspresent också.

Kommentarer
Postat av: Ida

Funderade på vad du menade när du skrev att jag stickade trasor. Men nu när jag tittade på bilden gick det upp ett litet ljus för mig =) Det var verkligen fina bilder. Får titta på de mera =) Tack för länken. Kramis

2008-01-24 @ 17:19:16
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Annela

Wow vilket klipp!! Grattis!

2008-01-24 @ 21:38:09
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0