Dagens projekt

Dagens projekt är att träna på att löda. Jag kan hjälpligt, men min plan är att bli expert, och liiite mer oumbärlig på jobbet :) Det jag har problem med är att jag är så darrig på händerna att man kan tro att jag har abstinens, men det kanske går att träna bort, vad vet jag.

I morgon ska jag nog försöka masa mig iväg till gymmet igen, det känns som jag hamnat på en gym-topp, och då får man passa på att träna järnet, även om ingen annan verkar übersugen på att följa med.

Jag har fortfarande inget nytt stickprojekt, försökte träna lite på att sticka kablar igår, men det är svårt när man inte riktigt vet hur man gör egentligen, och jag har inga kabelstickor, så det blev ett himla meck att inte tappa alla maskor :)

Kommentarer
Postat av: Annela

Men flätstickor är ett måste och de är billiga - 22:- för 2 st tror jag. Lycka till!!

2008-01-10 @ 16:31:11
URL: http://www.annelas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0