En ny kossa till familjen

Nu har jag... hrm... en goseko i sängen, två på olika nyckelknippor, sex stycken i bilen.. tror jag... operationskon (Stjärna heter hon, var med både mig och granninnan när vi gjorde våra gastric bypassoperationer)... sen är det nog mest hårda kor. Förutom fällen som ligger under vardagsrumsbordet. Och koskalet till Xboxen

Här är nyaste nyckelringskon:

image107

I bakgrunden är delar av mitt inte så gosiga kontor.

Jag har kommit ca 37 cm på min kabelhalsduk i Kauni:

image108

Ett endaste litet pyttefel hittills, det syns inte ens om man inte vet om det säkert. Tänk att jag kan skapa så :)

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Vilken snygg halsduk! Superimponerad:)

2008-01-29 @ 09:40:25
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Eva i Halmstad

Halsduken är jättefin, och de ska vara små fel så man vet att de inte är maskinstickat.
Ha de så gott på dej.
Eva.

2008-01-30 @ 11:57:54
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0