Huvudvärk

I natt har jag haft huvudvärken från helvetet. Några gånger har jag haft det så här innan. Det är hur skumt som helst. Jag vaknar på natten, typ vid tretiden,  och har så sjuuukt ont i huvet, känns som det sitter en halv värkande tennisboll bakom ena tinningen. Jag går upp, äter massa alvedon, ligger vaken ett tag, somnar om och antingen är det helt borta på morgonen eller så får jag ta ett par alvedon till så försvinner det. Aldrig ont på dagen. Som sagt, det har gått ett halvår sen sist jag hade så ont i huvudet, men nu sista veckorna har det varit flera gånger. Jag kanske har fått ett nattaktivt djur i hjärnan :)

Kommentarer
Postat av: Annela

Sånt har jag också haft, men om jag vaknar med huvudvärk poå morgonen så har jag det hela dagen. Men i mitt fall är det spänningshuvudvärk.

2008-01-24 @ 21:40:32
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0