Igår var jag på gymmet

Jag och granninnan var på BodyPump igår, och jag pratade med henne för en stund sen. Igår var hon lite orolig för att hon gjort vissa övningar fel. Men idag ringde hon och sa att det hade hon INTE, det kunde träningsvärken tala om :) Efter jag vart hemma och duschat och luktade gott igen gick vi upp till henne och hennes man, och vad hittade jag väl där, om inte lilla primadonnan som fått tag i gräddbunken!

image105

På bilden har hon på sig sina Adidasbyxor som hon fått av sin "man". Hennes man är i själva verket min bror. Hon har fått hans visitkort så hon ska kunna ringa honom. Vi har kommit överens om att han är en ganska bra man, som kan laga mat, köra bil, spela Bamsesången på ståbas, kan el och sånt och så är han ju bra på att leka också.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var en söt unge du fått tag i =) Monkey var lätta att göra =) Mna kommer snabbt in i mösntert. Det ser mer konplicerat ut än vad det är ;P Hoppas huvudvärken blir mindre. Har tyvärr inte något tips på vad du kan göra med ditt garn... :'( Kramis

2008-01-23 @ 09:41:09
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0