Jag föll. Igen

Okej, nu kan jag inte hålla mig längre. På nyårsafton föll jag för shoppingmonstret. Igen. Jag klarar inte att jobba heltid och lyfta heltidslön. Jag har ju råd med allt! Precis allt jag kan önska mig! Så på nyårsafton när jag och prinsen ändå var i Angered, på Kvantum och skulle shoppa lite bacon till middagen och gå till systemet, ja, samma dag det där coola mönstret uppträdde på min bil. Då hade dom 50% rea på Tango, hela sortimentet. Och vad hängde då som enda exemplar där på en galge och bara väntade på mig? Jo, en nästan mossgrön skapelse med såndär stor krage som egentligen bara är till för att rama in din cleveage, i nåt halvgenomskinligt material, i min storlek!! 150 spänn! Det fanns ingen möjlighet att hejda mig. Inte när det var coola manschetter med typ sex knappar på, och inte när jag precis köpt byxorna för att matcha västen. Jag föll...

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Den låter ursnygg och jag vet vad du menar när man inte bara får den billigt utan även i sin egen storlek, då bara måste man ju köpa den:)

2008-01-03 @ 09:19:14
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Hanna ^^

jobbigt med heltidsjobb!! =/ eller farligt kanske... hehe!! grått nytt hår föresten! =)

2008-01-03 @ 10:33:26
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0