Jag var i garnaffären igår

Jag hade ju sån tur att jag fick åka till Clas Ohlson på arbetstid igår, och då fick jag tid att gå till 2Knit efter jobbet istället! Hade tänkt köpa garn till Sockklubben, men väl i affären insåg jag att jag verkligen inte tycker om nya mönstret. Jag ångrar att jag inte gjorde Monkeyn som jag så länge tittat på. Attans jädras. Men istället hittade jag det coolaste kabelmönstret, så nu ska jag lära mig att sticka kablar OCH att blocka. Men det blir nog inte förrän till sommaren :)
Jag ska sticka med Kauni-garn jag köpte igår. Det har jag också tittat på länge, det är sååå vackert! Här är en sjal stickad med samma garn.

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Regnbågsgarnet och Kaunis alla färger är så härliga:) Bra val!

2008-01-25 @ 10:35:07
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0